loading...
طلا بانو
admin بازدید : 678 1392/03/30 نظرات (0)


صبحا که تو میخوابی ، من همیشه بیدارم
تو خواب بد میبینی ، من دنبال یه کارم
تو تنبلی و بدحال ، من خوشحالم و سرحال
پاشو دیگه تنبل
پیشاپیش صبحت بخیر

------------------------------------------------------

 


امیدوارم روزت رو با یه دنیا امید، یه بغل آرزو
و یه عالمه انرژی مثبت شروع کنی…
صبح نازت بخیر نانازم

------------------------------------------------------

سلام ای وسیع جاری، ای پهنه نور باران، ای طراوت بی کران
روزت به خیر باد

------------------------------------------------------

سلام من
به پیچکی که صبح دست سبز او
به سوی آسمان بی کران دراز می شود

------------------------------------------------------

صبحت بخیر عزیزم ، برات چایی بریزم؟!
گولت زدم عزیز جون ، تو که نیستی خونمون!!
خوب بیــــــــــد (صبحت بخیر عزیزم)

------------------------------------------------------

سلام من
به آن پرند سپیده وشادمان
که در سپیده با نسیم
ترانه ساز می شود
صبح زیبات بخیر

--------------------------- اس ام اس ---------------------------

صبحت زیبا چرا من هر صبح خودم را در آینه تو سبز میبینم
و تو خودت را در آینه من آبی
بیا برویم باورمان را قدم بزنیم
تا شانه های خیابان خیال کنند
جنگل و دریا بهم رسیده اند

------------------------------------------------------

سلام ای طراوت همیشه! دوست دارانت را دریاب!
ما آن بیدلانیم که دل خود را در افق های آبی ات می جوییم !
صبحت بخیر گلم

------------------------------------------------------

It makes me so happy, this is what i m gonna do
Send a good morning sms right back to youuu
Good Morning my Friend
HAVE A BEARY GOOD MORNING

-------------------------- اس ام اس صبح بخیر ----------------------------

 

The sun rises into the sky with the warmest smile
he wishes you a good morning,
hoping that you have the perfect day.
Take care & miss you. Gd morning

------------------------------------------------------

A night hug warms the heart
a night kiss brightens the day
and a gd morning to start your day!

------------------------------------------------------

Hello, wakup, Receive my simple gift of ‘GOOD MORNING‘
wrapped with sincerity, tied with care and sealed with a
prayer to keep u safe and happy all day long! Take Care

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما دوست دارین چه مدل های در سایت فرار بگیره ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 1074
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1014
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 525
  • بازدید ماه : 1,019
  • بازدید سال : 16,004
  • بازدید کلی : 26,199,583